Trek Fuel EX 9.9 XTR 2023 gen 6 łączy lekką i zwinną ramę z włókna węglowego z najlepszym napędem Shimano oraz najwyższej klasy zawieszeniem, dzięki czemu gotowy jest popędzić gdziekolwiek zechcesz. Opływa wręcz w topowe rozwiązania: pokrycie Kashima pracujące płynnie jak żadne inne, koła z włókna węglowego o szybko zazębiających się piastach, nad wyraz elegancką kierownicę zintegrowaną z mostkiem oraz poręczne narzędzie wielofunkcyjne ukryte w rurze sterowej. Trek Fuel EX 9.9 XTR 2023 gen 6 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz roweru górskiego na wszystkie trasy, który nie ma sobie równych. Nie interesują Cię kompromisy — potrzebujesz wyjątkowej ramy i kół z włókna węglowego oraz najlżejszego i najlepszego napędu Shimano. Pod żadnym pozorem nie poświęcisz też sprawności zawieszenia. Masz dobry gust i wiesz o tym. Użyte technologie Lekka i sztywna rama z włókna węglowego OCLV Mountain Carbon z widelcem FOX Factory 36 o skoku 150 mm ze sprężyną powietrzną EVOL i tłumieniem GRIP2 oraz damper FOX Factory Float z 2-pozycyjnym tłumieniem, które z łatwością radzą sobie na najtrudniejszych nawet rock gardenach. Koła z włókna węglowego ograniczają masę, jednocześnie gwarantując sztywność i niezawodne prowadzenie na bezwzględnych trasach, a najlepszy napęd w ofercie Shimano, XTR, zapewnia lekkość, niezawodność i precyzję. Ponadto, zyskujesz regulację geometrii w celu precyzyjnego dostosowania maszyny, a schowek w ramie zapewnia porządek i miejsce na wszystko niezbędne na szlaku. Jaki jest Fuel EX? Fuel EX 9.9 to najwyższej klasy rower na szlaki stworzony dla rowerzystów, którzy doceniają wszystko, co najlepsze w życiu. Stanowi kompletną maszynę wyposażoną w najlepsze komponenty w branży – napęd Shimano XTR, widelec FOX Factory, ramę i koła z włókna węglowego oraz geometrię gotową na dostosowanie do Twoich potrzeb. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EX 9.9 XTR Zdolna zmierzyć się z każdym szlakiem progresywna geometria pozwala z łatwością rozprawić się ze stromymi, trudnymi podjazdami, a potem pofrunąć w dół. Z niezrównanym kompletem osprzętu niczego Ci nie zabraknie. O wzorową zmianę biegów dba najwyższa grupa Shimano, a zawieszenie Fox wybiera wszystkie nierówności na szlaku. Lekkie i sztywne koła z włókna węglowego z łatwością pokonują trudny technicznie teren i pozwalają utrzymać kurs nawet na najbardziej zakręconych trasach Regulowane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link pozwalają wybrać spośród sześciu różnych konfiguracji geometrii W celu uzyskania lepszego dopasowania dla wszystkich rowerzystów rozszerzyliśmy gamę rozmiarów i wykorzystujemy koła w optymalnym dla ramy rozmiarze: ramy XS mają koła 27,5-calowe, w S można wybrać między 27,5-calowymi lub 29-calowymi, a M i większe wyposażone są w koła 29-calowe Dane techniczne* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wewnętrzny schowek, stery z regulowanym kątem, regulowana geometria Mino Link, regulowana charakterystyka zawieszenia, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu magnezu, rura podsiodłowa 34,9 mm, ISCG 05, linia łańcucha 55 mm, BSA 73, osłona dolnej rury, osłona na ramę do przewożenia, ABP, UDH, Boost148, 140 mm skoku Widelec Fox Factory 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumik, 185 mm x 55 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Pro 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Pro 30, OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, 6-bolt, Boost110, 15mm thru axle Opona Rozmiar: XS , S Bontrager SE5 Team .